روز عشاق مبارک
ماهک بانو
تو یعنی چتری از احساس برای قلب بارانی
درباره وبلاگ


زیبایی من از اینست که به سبک خودم ظاهر میشوم.. به شیوه خودم زندگی میکنم.. و به روش خودم میاندیشم..

پيوندها
مقالات پزشکی
بهانه های دلتنگی
عشق و ازدواج
عشق منی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهک بانو و آدرس mahak-banoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 3557
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد خداحافظی دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
نويسندگان
mahak

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 10:10 :: نويسنده : mahak



 

 

بیا یک شب که برفی سخت می بارد

 

سپیدی تا افقها می رود همراه تاریکی

 

خدا از لطف می پوشد تن لخت درختان را

 

میان جامه ای دیبا

 

سپید و دلکش و زیبا

 

و دنیا بر تن خود می کشد رخت عروسان را

 

من و تو در کنار هم جدا از شهر و از غوغای انسانها

 

بری از رنج و حرمانها

 

بنوشیم از لبان هم شراب بوسه ی شیرین

 

زبان دیده بگشائیم و در در دنیای خاموشی

 

برای سال دیگر توشه گیریم از نگاه هم

 

بیا یک شب که برفی سخت می بارد

 

دوباره چون دو آهوی بیابانی

 

شبی را تا سحرگاهان

 

به کنج خلوتی گرم از وجود هم

 

به پا سازیم جشن سالگرد عشق دیرین را

 

ولنتاین مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: